نيلوفرانه
 
ارغوان زیبا............ هرچه بخوای
عشق گل زیبا عمومی واجتماعی و...
 
 
شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : سید

  تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د

دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم
  

 

نگاهي نو

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

زندگی چیست شاید من وشما دید ووسیع تری نسبت به زندگی داریم ولی آیا به همان دید عمل میکنیم؟؟

فرقی ندارد ما زندگی راچه میبینیم در چه میبینیم مهم این است که آن راباورکنیم وبه سوی خوشبختی گامی برداریم خوشبختی........خوشبختی.......خوشبختی واژه ای باچندین معنی داشتن بخت خوش به دست اوردن بخت خوش ...اما بخت خوش را درچه میبینیم ما آیا خوشبختی داشتن پول است؟؟؟داشتن مدرک فوق دکتری در رشته فیزیک است؟؟؟داشتن قدبلنداست؟؟؟و..و..و..و..خوشبختی فقط ختم به اینها میشود اصلا خوشبختی چگونه به دست می آید؟؟؟خوشبختی ارثی است یا خودمان به دست می اوریم؟؟؟باکمک که وچه به دست می اوریم؟؟؟ آیا خوشبختی درقله قاف است که سیمرغ افسانهایمان آن رابیاورد؟نه نه نه

خوشبختی راباید خودمان به دست آوریم خوشبختی داشتن دلی است که قانع به نعمت خدا باشد خوشبختی آن است که پس از خد پشتت به کسی گرم باشد که بتوانی درپسو پیش های روزگار به او تکیه کنی مادرم پدرم وهمسرم دوستتان دارم حاضرنیستم باهیچ ثروتی عوضتان کنم زیرا که شما بهترین ثروتیداین  بهترین واژه است..........................

پول وثروت خوب است مدرک دکتری خوب است اما آنهایی که فاقد اینایند دقت کنید خوشبختی به اینها ختم نمیشود ....اینها همیشه نمیتوانند خوشبختی بیاورند اگر تیز تر بنگرید آنان درحال غبطه به زندگی ساده وصاف شمایند اما اینان دلیل نمیشوند که برای خوشبختی گام بر نداریمو تسلیم روزگار شویم .........


باهم بودن چقدر زیباست احساس گرمی دستان او........زیبات

فرقی نمی کند کجا مهم باهم بودن ودرکنارهم بودن است

 

 

 

قلبهایمان زیبایند زیبا نگرش داریم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عمومی واجتماعی و... و آدرس chenar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 51812
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد جملات شریعتی

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
ابزار پرش به بالا
فال روزانه